Kā saglābt VW 2.0 2E Gaisa masas mērītāju

Do It Yourself!
Sadaļa par paveiktajiem darbiem pašu rokām - kā pamācība citiem!
Post Reply
User avatar
Ventīlis
Posts: 349
Joined: 31.12.2014, 01:55
VW: VW Vento 2.0 8V 2E
Location: Jelgava
Contact:

Kā saglābt VW 2.0 2E Gaisa masas mērītāju

Post by Ventīlis » 05.01.2015, 00:45

Tātad ņemam šo kasti(var būt arī neizņemta no filtra kastes)Image
Ņemam kādu asu priekšmetu(nazi vai celtniecības nazi)un nogriežam melnajam vāciņam drusku maliņuImage
Jāizskatās šādiImage
Tad ņemam skrūvgriezi,vai vienalga ko var ielikt starp korpusu un plastmasas vāciņu un prātīgi atdalamImage
kad tas izdarīts paveras šāds skatsImage
Noņemam klemmītes un noskrūvējam šo vāciņu(lai vieglāk pēc tam izņemt plati)Image
Pēc tam atskrūvējam šo skrūvītiImage
Un UZMANĪGI grozot noņemam šo Image
Pēc tam skrūvējam nost pašu plati(IESAKU IZVĒLĒTIES LABU KRUSTIŅU,JO SKRŪVES IR PIELĪMĒTAS UZ SKRŪVJU LĪMI UN VIEGLI APRAUJAS/NORAUJAS)Image
Te kad ir noņemts var redzēt kur ir izdiluši celiņiImage
Ņemam 4mm urbīti(var arī mazāku) un urbjam lielākus skrūvju vietu caurumus(lai plati pēc tam var pagrozīt)Image
Plati,pēc šīm operācijām liekam atpakaļ un viegli pieskrūvējam(lai var pēc tam pabīdīt)
Liekam atpakaļ šo kontaktu slotiņuImage
Tad,kad viss salikts,mēs varam sākt regulēt plati,būtība ir tāda,ka jāuzregulē tā,lai kontaktiņi slīdētu virs vecajiem celiņiem,kad tas panākts,plati pieskrūvējam kārtīgi pie korpusa(to melno kontaktu slotiņu var nepievilkt stipri,jo tapat būs jāregulē)
Skrūvejam atpakaļ šoImage
Saspraužam atpakaļ klemmītes(melno un divas brūnās)un esam atpakaļ pie šādas komplektācijasImage
Ja tā ir,tad ņemam šo kasti un ejam skrūvēt viņu atpakaļ filtra kastē un visu savienot atpakaļ.Darbs vēl nav galā,jomēs tagad kalibrēsim šo gaisa masas mērītāju. Vajadzēs krustiņa skrūvgriezi un mūltimetru.Ja viss savienots un pievienots,tad pievienojam multimetru pie 2 un 4 izvada(kur pievieno štepseli ir cipari,pēc tiem var noskaidrot kas ir kas,uzslēdzam testeri uz voltiem,tad ieslēdzam aizdedzi(nedarbinam auto)un ejam skatīties ko multimetrs rāda,ja rāda 0,3voltus pie aizvērtas klapes,tad viss kārtībā,ja nav,tad grozot to melno kontaktu slotiņu uzgrozam 0.3voltus.Pievelkam šo melno kontaktu slotiņu.Tagad pārbaudam voltus pie pilnīgi atvērtas klapes,jābūt 4.4Volti. Kad šis viss ir pieregulēts un pieskrūvēts,tad darbinam auto,mēram voltāžu,pie rūcoša motora jābūt 0.8voltiem. Apspriežoties ar lietotāju megass2 tika pieņemts,ka labāk šos celiņus sasmērēt ar kādu grafīta smēri.
TELEFONS-28272176 Skype-motofanats

Post Reply

Return to “DIY sadaļa”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest