Kādi auto bijuši Jūsu auto-karjerā?
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
1. '84. passat universaals. Iekshaa bija kkaads vw 4 cil. benz motors, kas veeraas NENORMAALI.
atceros, ka ar 3. robu gaaja liidz 150km/h un taho tad raadiija ~10kRPM!!!Ja kaads zin passata spidometru, tad taho bulta izgriezaas pa visu pulksteni un veel paari visam benziina dachikam Zheel, ka autobuss vinju padariija par akordeonu no aizmugures...Pats saskjiebu kakla skriemeljus.
2. '85. audi coupe 2.2i fwd. Arii gaaja lopaa, bet ne tik labi kaa passats. Atdevu brachkam, jo sencis atdeva naakamo auto.
3. '91. passat universaals 1.9TD. ljoti uzticams bija. Ilgi nobraucu. Kalpoja kaa pirmaa iemaksa naakamajam auto.
4. '98. passat universaals 1.9TDI 90zs aut. saaka gljuchiit kaarba. Labi paardevu.
5. '03. Mk4 universaals(pats atdzinu no DE) 1.9TDI 101zs. Saprtu chiposhanas burviibu.
6. '02. passat universaals(pats atdzinu no DE) 1.9TDI 4motion 130zs. viens no labaakajiem auto, kas man ir bijis. Pirku sev, bet manaas rokaas pabija nepilnu meenesi. Ljoti labi paardevu.
7. '99 Mazda 323f TDI. pasuudiigs auto. Bonusaa paartruuka zobene...
8. '03. Bora TDI 130zs 4motion. Nenjemiet PD turbodzineejus ar lieliem noskreejieniem...
9. Shobriid '06.12. troljljuks(octavia universaals) 1.9TDI 105zs. Ideaals price/performance auto.
10. '85 audi coupe quattro 2.2i - konstruktors.
Pa vidam veel kaut kas ir bijis, bet uz sitiena neatceros.
Aa, kas nav mazsvarigi, briizhos, kad esmu bez auto, kaa dezhuurauto kalpo sencha '99. vectra universaals TDI, DTL vai hvz kaa tur saucaas. Uzticams, bet nekas iipashs.
atceros, ka ar 3. robu gaaja liidz 150km/h un taho tad raadiija ~10kRPM!!!Ja kaads zin passata spidometru, tad taho bulta izgriezaas pa visu pulksteni un veel paari visam benziina dachikam Zheel, ka autobuss vinju padariija par akordeonu no aizmugures...Pats saskjiebu kakla skriemeljus.
2. '85. audi coupe 2.2i fwd. Arii gaaja lopaa, bet ne tik labi kaa passats. Atdevu brachkam, jo sencis atdeva naakamo auto.
3. '91. passat universaals 1.9TD. ljoti uzticams bija. Ilgi nobraucu. Kalpoja kaa pirmaa iemaksa naakamajam auto.
4. '98. passat universaals 1.9TDI 90zs aut. saaka gljuchiit kaarba. Labi paardevu.
5. '03. Mk4 universaals(pats atdzinu no DE) 1.9TDI 101zs. Saprtu chiposhanas burviibu.
6. '02. passat universaals(pats atdzinu no DE) 1.9TDI 4motion 130zs. viens no labaakajiem auto, kas man ir bijis. Pirku sev, bet manaas rokaas pabija nepilnu meenesi. Ljoti labi paardevu.
7. '99 Mazda 323f TDI. pasuudiigs auto. Bonusaa paartruuka zobene...
8. '03. Bora TDI 130zs 4motion. Nenjemiet PD turbodzineejus ar lieliem noskreejieniem...
9. Shobriid '06.12. troljljuks(octavia universaals) 1.9TDI 105zs. Ideaals price/performance auto.
10. '85 audi coupe quattro 2.2i - konstruktors.
Pa vidam veel kaut kas ir bijis, bet uz sitiena neatceros.
Aa, kas nav mazsvarigi, briizhos, kad esmu bez auto, kaa dezhuurauto kalpo sencha '99. vectra universaals TDI, DTL vai hvz kaa tur saucaas. Uzticams, bet nekas iipashs.
85' coupe Q (ķip projekts)
-
- Posts: 388
- Joined: 20.01.2009, 14:02
- VW: GOLF mk3
- Has thanked: 2 times
- Contact:
-
- Posts: 515
- Joined: 06.01.2007, 13:04
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: 32[20]
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re:
1. 1980. gada vw Golf mk1 cabby, 1.8 karb, mehānika (ap 2002-2003 gadu) Pietrūkst atkal cabrio
2. 1987. gada vw Golf mk2 hatch, 1.6 karb, TEIA pakete (tad Latvijā ienāca stiklšķiedras laiki un biju 1. čalis ciemā, jo 16 gados varēju atļauties braukāt ar tūnētu golfu) (2003-2004 gads) Tagad uz to visu ar neviltotu smaidu sejā
3. 2005. gada Citroen c2 VTS, 1.6 16v 125zs un visām izrietošajām sekām - elektronikas problēmas, galvassāpes un mazais kartings trasē (2005-2006 gads)
4. 2006. gada Honda Civic ar lielo komplektāciju, 1.8 VTEC 140zs un visām izrietošajām sekām - ideāls ikdienas auto ar ļoti lielu komfortu, braukšanas baudu, gaitas īpašībām un vadāmību - patreiz nedomāju par auto maiņu un šaubos vai tuvākajā laikā domāšu (kopš 2006. gada septembra)
5. 1981. gada vw Golf mk1, 1.8 GTI (projekta auto) (2007.02-2007.06)
6. Audi 80Q 2.2(kv), viss bija labi, līdz 2007.07 viņš apnika
7. Audi 80Q 2.3 20v+MS, pārāk liels un nesavienojams konstruktors - atmetu domu (2007.07)
8. 1981. gada vw Golf mk1, 1.1 karburators, 4 durvis. Perfekts auto un ideāli saglabājies. (2007.08)
9. 1979. gads, Vw Golf mk1, nav motora, 2 durvis, "Tādu virsbūvi manas acis vēl nav redzējušas." RedBaron under construction
2. 1987. gada vw Golf mk2 hatch, 1.6 karb, TEIA pakete (tad Latvijā ienāca stiklšķiedras laiki un biju 1. čalis ciemā, jo 16 gados varēju atļauties braukāt ar tūnētu golfu) (2003-2004 gads) Tagad uz to visu ar neviltotu smaidu sejā
3. 2005. gada Citroen c2 VTS, 1.6 16v 125zs un visām izrietošajām sekām - elektronikas problēmas, galvassāpes un mazais kartings trasē (2005-2006 gads)
4. 2006. gada Honda Civic ar lielo komplektāciju, 1.8 VTEC 140zs un visām izrietošajām sekām - ideāls ikdienas auto ar ļoti lielu komfortu, braukšanas baudu, gaitas īpašībām un vadāmību - patreiz nedomāju par auto maiņu un šaubos vai tuvākajā laikā domāšu (kopš 2006. gada septembra)
5. 1981. gada vw Golf mk1, 1.8 GTI (projekta auto) (2007.02-2007.06)
6. Audi 80Q 2.2(kv), viss bija labi, līdz 2007.07 viņš apnika
7. Audi 80Q 2.3 20v+MS, pārāk liels un nesavienojams konstruktors - atmetu domu (2007.07)
8. 1981. gada vw Golf mk1, 1.1 karburators, 4 durvis. Perfekts auto un ideāli saglabājies. (2007.08)
9. 1979. gads, Vw Golf mk1, nav motora, 2 durvis, "Tādu virsbūvi manas acis vēl nav redzējušas." RedBaron under construction
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
mans pirmais auto atstaats mantojumaa no muchas - vw golf II ar 1.3 motooriiti, ir braukts uz 3 ritenjiem ... gaaja ljotiiii labi
tad atkal parpirkt no muchas vw vento 2.0 GT ...izcili izturiigs motors, diemzhel olimpijas stabs paartrauca vinja gaitas ... motors gan vel svilpo kaada citaa autinjaa
Tagad 3 gadus jaunaaks vento par pirmo ... un shim es izveelos labaak atteikties no pusdienaam un kko uzlabot
tad atkal parpirkt no muchas vw vento 2.0 GT ...izcili izturiigs motors, diemzhel olimpijas stabs paartrauca vinja gaitas ... motors gan vel svilpo kaada citaa autinjaa
Tagad 3 gadus jaunaaks vento par pirmo ... un shim es izveelos labaak atteikties no pusdienaam un kko uzlabot
Last edited by GacHoMacHo on 03.11.2009, 22:20, edited 1 time in total.
-
- Posts: 19
- Joined: 21.07.2009, 09:40
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Mārupe
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
Mans pirmais auto bija/ir Honda Crx , tikai iegaadaata nenormaali sliktaa staavoklii, tika sagruusts daudz naudas iekshaa (dir*ā darb un materiāls) taa man vinja tagad staav pilniibaa izjaukta
Otrais auto ir GOLF MK2 GTI 8V nopirkt par garshiigu cenu
prieks par leetajaam detaljaam peec Hondas Darba veel diezgan daudz, bet buus labi
Otrais auto ir GOLF MK2 GTI 8V nopirkt par garshiigu cenu
prieks par leetajaam detaljaam peec Hondas Darba veel diezgan daudz, bet buus labi
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
Pirmais auto
2.0 16V ABF
Autokrosa-Rallijkrosa 1.8i 8V
2.2 (KV) quattro
2106 1.6 vaztuss.lv
S6 2.2 20V T.
2105 1.6 supersrints
impreza GT
2.0 16V ABF
Autokrosa-Rallijkrosa 1.8i 8V
2.2 (KV) quattro
2106 1.6 vaztuss.lv
S6 2.2 20V T.
2105 1.6 supersrints
impreza GT
_________________________
A4 V8 quattro
Corrado 2.0 16V
Juke 4WD Turbo
A4 V8 quattro
Corrado 2.0 16V
Juke 4WD Turbo
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
Corolla 1.4vvti
Golf Mk2 Gti 1.8 KV
Golf Mk2 Gti 1.8 KV
"Pie Landkrūzera te tika katrs trešais vīrelis
Lai savilktu galus, jāzog benzīntankos dīzelis" - Eliokopters
Lai savilktu galus, jāzog benzīntankos dīzelis" - Eliokopters
-
- Posts: 182
- Joined: 06.03.2009, 14:28
- VW: Golf/Jetta/Bora Mk..? GTI..
- Location: Engure, Tukums
- Contact:
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
Ja taa kaartiigi padomaa...
1. Zhiguliitis (kapeika). Tajos laikos nekaa iipasha, bet tagad taadu dabuut....
2. Ford Granada - atdziits no Vaacijas tika. Pilniibaa bez ruusas, gaaja kaa monstrs, bet kautkur noziedeeja
3. Mercedes Benz, neatceros kaads modelis, bet nu iisais limuziins, melnaa kraasaa, melni logi, kaa gjimenes draugi teica - mafijnieka auto. Man jau kaa beernam ljoti patika taa ziimiite priekshaa, ko arii nolauzu
Blakus seetaa staaveeja 750 bumers, arii melns. Siiks buudams, nesapratu, kas tajaa mashiinaa iipash...
Taalaak blakus bija 4. Njiva - kjirshsarkana, pieklaajiigi uztaisiits, mediibaas pa mezjiem un dubljainiem celjiem gaaja kaa monstrs, nerunaajot par ziemu
Tad bija arii pieticiigaaki autinji - 5. vecais Opel Kadett (kantainais), ar kuru biezhi piedaliijaas kartinga trashu gonkaas Talsos un Kandavaa,6.MK1 GTI, ar kuru tas pats tika dariits un kas nokluva pat liidz Golfa kausam, 7.Mazda 626 un 8.Mitsubishi Pajero, kas vairaak staaveeja, nekaa ripoja. Tad nomira opiits, treknie gadi izgaisa, naacaas paardot visu autoparku, palika tik golfs un mazda. Mazdu paardevam, Golfu iekonserveejaam..........pa vidu bija kkaadi transporta liidzeklji, bet kkaa neatceros, bet nu saakshu ar tiem, ko atceros, jeb vienkaarshi saraxtaa raxtiishu apmeeram pareizaa seciibaa -
VW Golf 3 universaals,
Opel Vectra B
Opel Meriva
Opel Vectra B (atkal, jo meriva tika nopirkta pilniibaa jauna, bet motors nepiedziivoja pat 5000km robezhu - tika iedots uz nedeelju pabraukt cilveekam, kas nekad ar diizeli nebija braucis, izbrauca tukshu baaku, un viss dimbaa...)
Opel Vectra C (shii briizha ikdienas auto - pilniibaa nav par ko suudzeeties, ceeliens labs (2.2 benziins), komforts, audio sisteema super...
VW Golf mk1
.......................
Taada patreiz manas gjimenes auto veesture. Protams, ka daudzi auto tika izlaisti, jo nav viegli atcereeties, bet, driiz tiks nokaartotas tiesiibas, tad arii saakshu savu auto evoluuciju
1. Zhiguliitis (kapeika). Tajos laikos nekaa iipasha, bet tagad taadu dabuut....
2. Ford Granada - atdziits no Vaacijas tika. Pilniibaa bez ruusas, gaaja kaa monstrs, bet kautkur noziedeeja
3. Mercedes Benz, neatceros kaads modelis, bet nu iisais limuziins, melnaa kraasaa, melni logi, kaa gjimenes draugi teica - mafijnieka auto. Man jau kaa beernam ljoti patika taa ziimiite priekshaa, ko arii nolauzu
Blakus seetaa staaveeja 750 bumers, arii melns. Siiks buudams, nesapratu, kas tajaa mashiinaa iipash...
Taalaak blakus bija 4. Njiva - kjirshsarkana, pieklaajiigi uztaisiits, mediibaas pa mezjiem un dubljainiem celjiem gaaja kaa monstrs, nerunaajot par ziemu
Tad bija arii pieticiigaaki autinji - 5. vecais Opel Kadett (kantainais), ar kuru biezhi piedaliijaas kartinga trashu gonkaas Talsos un Kandavaa,6.MK1 GTI, ar kuru tas pats tika dariits un kas nokluva pat liidz Golfa kausam, 7.Mazda 626 un 8.Mitsubishi Pajero, kas vairaak staaveeja, nekaa ripoja. Tad nomira opiits, treknie gadi izgaisa, naacaas paardot visu autoparku, palika tik golfs un mazda. Mazdu paardevam, Golfu iekonserveejaam..........pa vidu bija kkaadi transporta liidzeklji, bet kkaa neatceros, bet nu saakshu ar tiem, ko atceros, jeb vienkaarshi saraxtaa raxtiishu apmeeram pareizaa seciibaa -
VW Golf 3 universaals,
Opel Vectra B
Opel Meriva
Opel Vectra B (atkal, jo meriva tika nopirkta pilniibaa jauna, bet motors nepiedziivoja pat 5000km robezhu - tika iedots uz nedeelju pabraukt cilveekam, kas nekad ar diizeli nebija braucis, izbrauca tukshu baaku, un viss dimbaa...)
Opel Vectra C (shii briizha ikdienas auto - pilniibaa nav par ko suudzeeties, ceeliens labs (2.2 benziins), komforts, audio sisteema super...
VW Golf mk1
.......................
Taada patreiz manas gjimenes auto veesture. Protams, ka daudzi auto tika izlaisti, jo nav viegli atcereeties, bet, driiz tiks nokaartotas tiesiibas, tad arii saakshu savu auto evoluuciju
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
vaz 21011
vaz 21063
vw polo 1,0
opel kadett 1,2
opel ascona hechbeks 1,6
vw passat hechbeks 1,6
vw passat vagons 2,3
fiat abarth 2,0
audi 80 Q 2,2
audi coupe 2,2
porsche 924 sarkana
porsche 944 bronza
opel ascona 1,8
vw golf I 1,5
vw jetta 1,6td
vw golf II 1,6
vw golf II 1,8
vw golf III 1,9d
ford escort xr3 cabrio
ford sierra 2,3 td
seat ibiza 1,9tdi
seat leon 1,9tdi (veel ir)
subaru impreza zalja vagons 2,0
subaru impreza zalja coupe 2,5
mb 190 2,0
subaru impreza gt 2,0t
subaru impreza s201 2,0t
vw transporter 1,6td (veel ir)
audi 80 Q 2,2t
audi coupe Q 2,5 (veel ir)
isuzu trooper 2,8 tdi
lotus s7 replika (nav dabeigta) 1,9t
ford mondeo 1,6
vw scirocco I 1,8
toyota mr2 vecaa kantainaa, sterila (var iegaadaaties, latvijaa nav regjistreeta)
gan jau veel paaris modelji piemirsti...
vaz 21063
vw polo 1,0
opel kadett 1,2
opel ascona hechbeks 1,6
vw passat hechbeks 1,6
vw passat vagons 2,3
fiat abarth 2,0
audi 80 Q 2,2
audi coupe 2,2
porsche 924 sarkana
porsche 944 bronza
opel ascona 1,8
vw golf I 1,5
vw jetta 1,6td
vw golf II 1,6
vw golf II 1,8
vw golf III 1,9d
ford escort xr3 cabrio
ford sierra 2,3 td
seat ibiza 1,9tdi
seat leon 1,9tdi (veel ir)
subaru impreza zalja vagons 2,0
subaru impreza zalja coupe 2,5
mb 190 2,0
subaru impreza gt 2,0t
subaru impreza s201 2,0t
vw transporter 1,6td (veel ir)
audi 80 Q 2,2t
audi coupe Q 2,5 (veel ir)
isuzu trooper 2,8 tdi
lotus s7 replika (nav dabeigta) 1,9t
ford mondeo 1,6
vw scirocco I 1,8
toyota mr2 vecaa kantainaa, sterila (var iegaadaaties, latvijaa nav regjistreeta)
gan jau veel paaris modelji piemirsti...
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
Sākumā bija Mersedes w124 kuzavs ar 2.6 benzīnu, automāts
pēctam bija ople kombo 1.7d (darba auto)
tālāk nāca opel Vectra ar 1.6mono , ar kuru man nepaveicās (sabučājos ar tādu pašu mersedesu kāds pašam bija reiz )
un tagad golps
pēctam bija ople kombo 1.7d (darba auto)
tālāk nāca opel Vectra ar 1.6mono , ar kuru man nepaveicās (sabučājos ar tādu pašu mersedesu kāds pašam bija reiz )
un tagad golps
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
Pirmais auto bija mk2 1.6bendzins 89gada, 2 gadus gandriz norulleju un sanaca shaize uz 80km/h iesmeret busam dibena..
tad izpardevu detaljas, sho to atstaju sev un atri vien tiku pie jauna mk2 88gada, bet nu jau ar 1.8bendzinu..
ar sho sanaca nedaudz 2 gadus un paris dienas norullet un tad samainijos pret mk4 1.9tdi 99gada
tad pagashziem ieproveju vel vienu mk2 uz krosu, nedaudz iekjeru adrenalinu, paris gonkas pagonkoju un nopardevu, un savlaicigi nopardevu, jo sakas problemas..
tad vēl majas stav nu jau ieziemots garazha shads muskulis, 1.2 1970 gada izlaidums, pavasari bus japieliek roka..
tad izpardevu detaljas, sho to atstaju sev un atri vien tiku pie jauna mk2 88gada, bet nu jau ar 1.8bendzinu..
ar sho sanaca nedaudz 2 gadus un paris dienas norullet un tad samainijos pret mk4 1.9tdi 99gada
tad pagashziem ieproveju vel vienu mk2 uz krosu, nedaudz iekjeru adrenalinu, paris gonkas pagonkoju un nopardevu, un savlaicigi nopardevu, jo sakas problemas..
tad vēl majas stav nu jau ieziemots garazha shads muskulis, 1.2 1970 gada izlaidums, pavasari bus japieliek roka..
Re: Kādi auto bijuši katra vēsturē?
Pirmā mašīna bija piektais žiksis, ko kopā ar draugu un brāli nopirkām, žēl tik tagad, ka pārdevām, būtu bijis labs autiņs, ko saglabāt.
Tad īsu brīdi Toyota Corolla - patika tajā vadīšanas ērtums, pārredzamība, bet bija pārāk izrūsējusi, tāpēc tika norakstīta.
Tad Mk2 1.3 karb - uzticami nokalpoja trīs gadus, tad Mk2 1.6 karb - kādi 2 gadi un beigās norakstīta.
Mazda 626 coupe 2.0 16v - gāja neslikti, bet motoram garšoja eļļa un rūsa bija padarījusi savu, kaut kur uz laukiem aizgāja pēc tam, liktenis nezināms, bet visticamāk, ka ir iznīcināta.
Patreiz braucu ar Audi 80 B3 1.8 mono.
Tad īsu brīdi Toyota Corolla - patika tajā vadīšanas ērtums, pārredzamība, bet bija pārāk izrūsējusi, tāpēc tika norakstīta.
Tad Mk2 1.3 karb - uzticami nokalpoja trīs gadus, tad Mk2 1.6 karb - kādi 2 gadi un beigās norakstīta.
Mazda 626 coupe 2.0 16v - gāja neslikti, bet motoram garšoja eļļa un rūsa bija padarījusi savu, kaut kur uz laukiem aizgāja pēc tam, liktenis nezināms, bet visticamāk, ka ir iznīcināta.
Patreiz braucu ar Audi 80 B3 1.8 mono.
Re: Kādi auto bijuši Jūsu auto-karjerā?
Ja jau visi, tad es ar.
Bildes ņemtas no Ineta...
Pirmais auto ar kuru tika veikti pirmie izbraucieni meitās: Skoda 105S, auto ar motoru pakaļā, 1 litra tilpumu, uberlabu komfortu pēc žiguļa un jauna auto smaržu (auto bija 91, a viss tas notika 94 gadā)
Līdz pirmajam īsti manam auto vēl bija momentāli dažādi auto, bet neviens tā īsti uz ilgu laiku.
Mans pirmais oficiālais īpašumā esošais auto MB s380. Tiku pie tā vēl 2 mēnešus pirms tiesībām. V8 ....... 210km/h . ... spole līdz 100metriem :shura:
Kad tika konstatēts, ka eļļu ēd vairāk par benzīnu tika samainīts pret ideālā stāvoklī esošu Opel Ascona (Cik nu Opel var būt ideāls :shura: )
Tad šis auto tika samainīts pret MB w123 ar 2.3 pļitu un 4 manuālo kārbu, brūnā nemetālikas šokolādes krāsā un ar gaiši bēšigu salonu :meister: ar šo auto tika siera salocīta uz pusēm, a ar mersi, pēc stūres pastiprinātāja siksnas noņemšanas, varēja braukt. Bet kopš tā laika sprādzējos vienmēr. Jo iemaucot uz 60 siermobīlī no zobiem izkrita tik cigarete - ja nebūtu piesprādzējies droši daudzas ribas būtu salauzis, jo bija 'športa''stūrīte
Iepriekšējais auto nonāca pie Harja šrotā, tika iegādāts gibrīts MB coupe ar 3L dīzeli, šausmas - negāja necik, salons aprikožu krāsā, kas tagad skaitās modīgs. Pilnai koka salons utt. Šo auto mentu bobiks sadauzīja sānos, kad gaidījām iespēju apgriesties :x
Nu ko - tālu nemeklējām C280 vecais labais benzīnieks, kas iet 227km un rāda fakučus uz štrāses pret A8
Tad tika iegādāts uz laiku monstrs, 6.2 diesel, bet ar beigtu kārbu, kas beigās tika atdots pārdevējam atpakal
Tad saistībā ar darbu Ford transit
Tad līdzīgs tik daudz vecāks, ar šo es sapratu teicienu: Lai vai kāda šaize, bet ar Fordu tiksi mājās... ne reizi nepaliku uz ceļa, varbūt dēļ tā, ka bija visi instrumenti līdzi :hvz: Party buss , vai saukts par Škirbusu
Siermobīlis - konstanti pilsētā 10L uz simts, pie regulāras kravas vešanas lūst pakaļējie lonžeroni
Tad sekoja benzīna un nekomforta aparāts, kuram razdatka nāk kopā ar kārbu :emo:
Pajero tika iemainīts pret vienu no dzīvē labākajiem auto: Alfa Romeo 164 TS 2 litriņi, laime ne auto - dinamisks, ekonomisks
Salons platumā ir tikai par vienu cm šaurāks kā e23, standarta diski, nekas ekstra - ja neskaita pēc nopirkšanas ilgi meklēto nesaprotamo saldo smaku salonā, kas izrādās pievemts pakaļējais benkis - smaku neizdevās izdzīt 1/2 gadu līdz tika nolemts pieiet ekstremāli - tika sarīkoti pasēdēšanas vakari ar atļauju pīpēt salonā 4 cilvēkiem un kūpinot govsūdkociņus - pēc 4 vakaru ento cig paciņu nopīpēšanas un 7 veidu kociņiem smaka bija kā ar roku noņemta.
Auto tika pārdots cilvēkam, kas centās sastādīt ātruma rekordus rīga- alūksne.
Volkswagen Passat Coupe
Tad bija posms, kad iztiku, bez sava auto - darbā bija Partner kādi 4 gab nomainīti, gan jauni gan diesel gan benzīn
gan Boxer
Tad nāca laimes epopeja ar super monstru 5 litri V8, konstanti 18 l, vai ceļš vai pilsēta vai mežš
Tad chevrolets tika iemainīts igaunim pret 67 gada linkolnu, kuram nebija necik rūsas. 8.6 litri big block
Ferrari copija 328
Fiero
Geo storm
Pontiac Sunfire
Chrysler Town&country
Chevrolet Tahoe
Pontiac Montana
146 Die$el
Vw Jetta
Baigi gari sanāca un uz beigām sanāca slinkums rakstīt komentārus
Bildes ņemtas no Ineta...
Pirmais auto ar kuru tika veikti pirmie izbraucieni meitās: Skoda 105S, auto ar motoru pakaļā, 1 litra tilpumu, uberlabu komfortu pēc žiguļa un jauna auto smaržu (auto bija 91, a viss tas notika 94 gadā)
Līdz pirmajam īsti manam auto vēl bija momentāli dažādi auto, bet neviens tā īsti uz ilgu laiku.
Mans pirmais oficiālais īpašumā esošais auto MB s380. Tiku pie tā vēl 2 mēnešus pirms tiesībām. V8 ....... 210km/h . ... spole līdz 100metriem :shura:
Kad tika konstatēts, ka eļļu ēd vairāk par benzīnu tika samainīts pret ideālā stāvoklī esošu Opel Ascona (Cik nu Opel var būt ideāls :shura: )
Tad šis auto tika samainīts pret MB w123 ar 2.3 pļitu un 4 manuālo kārbu, brūnā nemetālikas šokolādes krāsā un ar gaiši bēšigu salonu :meister: ar šo auto tika siera salocīta uz pusēm, a ar mersi, pēc stūres pastiprinātāja siksnas noņemšanas, varēja braukt. Bet kopš tā laika sprādzējos vienmēr. Jo iemaucot uz 60 siermobīlī no zobiem izkrita tik cigarete - ja nebūtu piesprādzējies droši daudzas ribas būtu salauzis, jo bija 'športa''stūrīte
Iepriekšējais auto nonāca pie Harja šrotā, tika iegādāts gibrīts MB coupe ar 3L dīzeli, šausmas - negāja necik, salons aprikožu krāsā, kas tagad skaitās modīgs. Pilnai koka salons utt. Šo auto mentu bobiks sadauzīja sānos, kad gaidījām iespēju apgriesties :x
Nu ko - tālu nemeklējām C280 vecais labais benzīnieks, kas iet 227km un rāda fakučus uz štrāses pret A8
Tad tika iegādāts uz laiku monstrs, 6.2 diesel, bet ar beigtu kārbu, kas beigās tika atdots pārdevējam atpakal
Tad saistībā ar darbu Ford transit
Tad līdzīgs tik daudz vecāks, ar šo es sapratu teicienu: Lai vai kāda šaize, bet ar Fordu tiksi mājās... ne reizi nepaliku uz ceļa, varbūt dēļ tā, ka bija visi instrumenti līdzi :hvz: Party buss , vai saukts par Škirbusu
Siermobīlis - konstanti pilsētā 10L uz simts, pie regulāras kravas vešanas lūst pakaļējie lonžeroni
Tad sekoja benzīna un nekomforta aparāts, kuram razdatka nāk kopā ar kārbu :emo:
Pajero tika iemainīts pret vienu no dzīvē labākajiem auto: Alfa Romeo 164 TS 2 litriņi, laime ne auto - dinamisks, ekonomisks
Salons platumā ir tikai par vienu cm šaurāks kā e23, standarta diski, nekas ekstra - ja neskaita pēc nopirkšanas ilgi meklēto nesaprotamo saldo smaku salonā, kas izrādās pievemts pakaļējais benkis - smaku neizdevās izdzīt 1/2 gadu līdz tika nolemts pieiet ekstremāli - tika sarīkoti pasēdēšanas vakari ar atļauju pīpēt salonā 4 cilvēkiem un kūpinot govsūdkociņus - pēc 4 vakaru ento cig paciņu nopīpēšanas un 7 veidu kociņiem smaka bija kā ar roku noņemta.
Auto tika pārdots cilvēkam, kas centās sastādīt ātruma rekordus rīga- alūksne.
Volkswagen Passat Coupe
Tad bija posms, kad iztiku, bez sava auto - darbā bija Partner kādi 4 gab nomainīti, gan jauni gan diesel gan benzīn
gan Boxer
Tad nāca laimes epopeja ar super monstru 5 litri V8, konstanti 18 l, vai ceļš vai pilsēta vai mežš
Tad chevrolets tika iemainīts igaunim pret 67 gada linkolnu, kuram nebija necik rūsas. 8.6 litri big block
Ferrari copija 328
Fiero
Geo storm
Pontiac Sunfire
Chrysler Town&country
Chevrolet Tahoe
Pontiac Montana
146 Die$el
Vw Jetta
Baigi gari sanāca un uz beigām sanāca slinkums rakstīt komentārus
Re: Kādi auto bijuši Jūsu auto-karjerā?
pirmais auto bija no tēva palikušais Audi 80 B2 (pārejienks) nobraucu ap 1.5-2 mēnešus, tad beidzās TA un auto tika pārdots, par ko pēc gadiem 3 ļoti nožēloju. Tālāk sekoja Audi 100 C3 2.3 FWD nopirkts pa kapeikam un pēc nedēļas noškilts (sapratu ka auto sports nav mans lauciņs... nākošā bija nopirkta no paziņām Mazda 626 GD 2.0 16v kurai pēc pus gada noplīsa kārba, auto tika uzlikts uz klučiem kur arī norūsēja neceļams. Ko darīt tālāk? Meklēt pa radiem draugiem vai nav kas braucam un pa lēto. Rezultāts bija negaidīts. Atradu Golf MK2 tikai motors bija nevis zem haubes bet gan izjaukts pa gabaliņiem bagāžniekā. Sākās 2x nedēļas zem nosaukuma "saliec motoru" * bija piedzīvojumi uz visu mūžu**. Galā golfs tika salikts un pēc 2.5 nedēļām iziet skate ta ar golfu noraucu gadu un pārdevu. Nakošais auto bija VW Caddy 1998 gada ar 1.4 AEX (kurs principā ir vel tagad) ar Caddy laimīgi noripoti 2 gadi. tagad ir Škoda Felici un atkal MK2 tai jau ne viens bet veseli 2x (dubults neplīst) Tāds ir tas stāsts. bilžu no pirmajiem auto nav jo tobrīd man nebija ne digitalās kameras ne telefona ar kameru kameru nopirku tikai Caddy laikā.
*līdz šim no auto neko daudz nesapratu. Tik ka braukt un kādus šķidrumus kur liet.
**beigās ieguvu jaunas diezgan lietderīgas zināšanas.
*līdz šim no auto neko daudz nesapratu. Tik ka braukt un kādus šķidrumus kur liet.
**beigās ieguvu jaunas diezgan lietderīgas zināšanas.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest